Obserwatorzy

poniedziałek, 13 marca 2017

Przepraszam...apokalipsa nadchodzi

Bardzo Was przepraszam, że od tak dawna nic nie wstawiam, ale mam teraz dość trudną sytuację w domu, problemy w szkole i ogólne brakuje mi na wszystko czasu. Wolne chwilę muszę teraz spędzać na nauce do egzaminów i innych kartkówek, nie kartkówek itd. Wiem, że już od prawie miesiąca czekacie na pierwszy rozdział i bardzo mi przykro, że nie mogę się wyrobić na czas, ale sami wiecie. Niedługo opublikuję nowy treaser, muszę go tylko poprawić i dodać cienie, sklecić jakoś opis postaci, żeby to jakoś poprawnie językowo wyglądało. Rozdział powinien pojawić się do 18/03/17, naprawdę się staram ze wszystkim zdążyć. Toczę właśnie III wojnę światową z polskim i angielskim, i w porównaniu z nimi ZSRR i III Rzesza to był pikuś.




Tutaj macie zdjęcie mojego kota, który w tym właśnie momencie rozsiewa wokół siebie aurę nadchodzącej apokalipsy. Wiecznie niezadowolone stworzenie. Swoją drogą on ma zawsze taką minę... (Krótki dialog, zabawa ze sznureczkiem XD)
Ja: Maniek! Maniek, łap sznureczek!
Maniek: No, czego ty ode mnie wariatko chcesz? Nie będę się bawił, spać mi się chce!
Ja: Powinieneś być bardziej ruchliwy...poza tym...ty 24h na dobę śpisz!
Maniek: No, jak mnie tym miziasz po twarzy to na pewno świetnie się bawię!
Ja: Wyglądasz na smutnego...przytulić cię?
Maniek: Zmieniłem zdanie! Już się bawię! Tylko mnie nie przytulaj!

Pozdrawiam!~Goldbox

2 komentarze:

  1. To dobrze wiedzieć, że rozdział jest w trakcie pisania, będziemy czekać :) Wygląda na to, że nawał szkolno-domowych problemów przychodzi ostatnio jakoś zbiorowo, jak zaraza :c Absolutnie się nie stresuj ani na siłę nie pospieszaj, dobrze wiem, że poradzenie sobie z tymi problemami i jednocześnie regularne pisanie graniczy z niemożliwością. Przez ostatnie wydarzenia sama nawet nie tknęłam rozdziałów na HN od kilku miesięcy, w rzeczywistości na razie korzystam z zapasówek.
    My czytelnicy będziemy czytać tego bloga niezależnie od tego, czy dodasz rozdział jutro, za tydzień lub za rok. Mam nadzieję, że ta... zaraza sie wkrótce skończy i wszyscy odetchniemy z ulgą.
    Twój kot jest taki słodki <3 [Jak Grumpy Cat!] Aż bym go wyściskała, ale pewnie tak by mnie spiorunował swym mhhhhrocznym wzrokiem, że bym się przez tydzień z podłogi nie podniosła. Może zaprzyjaźniłby się z moim ogromniastym psem?
    Pozdrawiam ciepło ~ Kräva

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh, jakaś epidemia z tym nawałem nauki i problemami w domu czy co? Przydałoby się wynaleźć jakąś szczepionkę, bo niedługo to dziadostwo opanuje caly nasz fandom.
    Nie śpiesz sie, my tu sobie cierpliwie na coś od ciebie poczekamy tyle, ile bedzie trzeba :)
    Kurczę, ten kot naprawde wygląda, jakby chciał powiedzieć "Nie podchodź, bo zjem" o.O (jesli szukasz obiektu do miziania, bardzo chetnie udostepnię mojego krolika, ten to by najchetniej wcale nie złaził z kolan...)
    Pozdrawiam (i czekam oczywiscie na pierwszy rozdział!) :)

    OdpowiedzUsuń